Kontakta oss – Vanliga frågor

VANLIGA FRÅGOR

 

Saknar hyresavi

Om du tappat bort din hyresavi ska du så snart som möjligt ta kontakt med vår hyresavdelning. Vi skickar inga påminnelser, om du inte betalar hyran i tid går ärendet vidare till inkasso och du får ett inkassobrev med avgift och ränta.

hyror@brogripen.se
042- 453 70 45
(tis-tors mellan kl. 09.00-12.00)

Jag önskar boendereferens

Om du behöver en boendereferens så hjälper vi givetvis till. Vi lämnar bara skriftliga referenser för att vara säkra på att vi har ditt samtycke till att lämna en boendereferens om dig. Du måste därför kontakta oss och be om ett skriftligt intyg. Vi kan då antingen skicka ett referensbrev hem till dig eller via mejl. För att få din referens ska du ta kontakt med ansvarig uthyrare där du bor.

 

Hur kontaktar jag BroGripen?

På vår kontaktsida hittar du kontaktuppgifter till rätt person beroende på vilket ärende du har.

Så kontaktar du BroGripen »